Nekromanti Skumt inlägg

Gordeg

Hero
Konstigt, jag kan läsa hela inlägget men efter tabell nummer 2 är marginalen indragen så att textmassan blir smalare.
Ni andra kan inte läsa det alls alltså?

Jag ser 2 konstiga svarta ränder nedanför inlägget.

Gordeg

Gordeg

Hero
Ok, då var det inte så illa som jag trodde...
Men konstigt att jag själv kunde läsa inlägget (med vissa skönhetsfel) medan andra inte kunde läsa det alls.

Någon som vet ett enklare sätt att posta tabeller?

Gordeg

Gardener

Champion
Olika webbläsre hanterar trasig html på olika sätt, det är fullt normalt.

Använder du tabell-länken under Instant UBB Code till höger om inläggsformuläret så får du en komplett tabell inklistrad.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Mer konstigheter

När jag får PM ifrån andra användare så laddas inte den lilla brev-ikonen. Istället så får jag texten "Du har 1 nya meddelanden" som tar så stor plats att den puttar ut "Logga ut" till nästa rad.

Jag kan ordna en screenshot om det här låter helt obegripligt. :gremsmile:

Gardener

Champion
Re: Mer konstigheter

Texten dyker upp för att det är alt-texten på bilden, som visas när browsern inte lyckas ladda bilden. Annars visas den som tooltip när man hovrar muspekaren över bilden.

Att den inte laddas ligger nog helt på din sida dock, den finns och länken fungerar för mig. Prova att rensa cachen i din webbläsare och ladda om sidan.

walium

Ganska töntig, faktiskt
När vi ändå är inne på underligheter så är det något skumt med det här inlägget. Jag hade tagit bort det om jag kunnat men jag kommer inte så långt.