Nekromanti Skype: Fantasy!OSG på Onsdag 13/11

Anchorman

Swashbuckler
Är rackarns sugen på att spelleda lite då det var ett tag sedan, så jag tänkte kolla ifall det finns intresse att spela lite över skype nu på Onsdag.

Fantasy! blir det vilket är ett enkelt system, så har ni inte spelat det ingen fara.
Jag tänkte vara lat och ta ett ettbladsscenario, så har ni spelat någon av dem så kan vi väl säga det så slipper ni spelat något ni redan spelat :gremsmile:

Detta blir garanterat bara en one-shot då jag har ont om tid i övrigt.

En plats är tagen, och fler än fyra brukar bli jobbigt över skype. Så max tre till.

Någon som är sugen?

Edit: Kanske bra med en tid också :gremtongue: kl 18 hade jag tänkt och sluttid någon gång runt 21-22

Iskaral

Swordsman
Tyvärr för tidigt på kvällen och dessutom fel dag just denna vecka. Annars skulle det vara kul att spela Fantasy! Jag har ännu inte haft nöjet.

Anchorman

Swashbuckler
Tyvärr Iskaral var det enda dagen som funkade, och eftersom det är ett One-shot så vill jag se till att vi har tillräckligt med tid.

Nes skrev på PM att han kunde tänka sig vara med, så vi har två spelare. Jag skulle dock gärna se minst en till. 3+ är alltid idealt.

Jag fick en egen ide så jag tar ingen enbladsäventyr, det blir väldigt oldschooligt :gremtongue:

Äventyrarna(spelarna) har i veckor tagit sig fram i det nya landet. Förhoppningar om guld, skatter och storslagna äventyr har inte införlivats.
Tre byar har de passerat. Alla totalt övergivna, som om alla bara har packat ihop sina saker och lämnat.
Nu når äventyrarna en by som inte är övergiven.

Runt hela byn har man kört ner hemmagjorda spjut och enkla fällor sitter överallt. En enögd man står uppe på ett torn och ropar ut till äventyrarna...

Och där kommer vi börja på Onsdag. Någon som är sugen?

Nes

Veteran
Som det ser ut nu vill jag inte lova att jag kan vara med på onsdag!

Anchorman

Swashbuckler
Nes said:
Som det ser ut nu vill jag inte lova att jag kan vara med på onsdag!
Ok du får gärna skriva så får du vet. Jag tänkte att vi gör karaktärer då kl 18 och sen spelar.

Ingen annan som vill vara med :gremsmile:?

Anchorman

Swashbuckler
Nu meddelade min kompis som skulle vaa med att han ej kan. Så det ser mörkt ut för spel imorgon.

Om någon är intresserad så går det fortfarande att köra om vi får ihop två till. Men om inget mer anmäler sig idag får det helt enkelt skjutas upp till en annan gång.