Nekromanti Skype spel sökes!

Mad

Veteran
Hej!

Jag är en kille på 22 år, kommer ursprungligen från Göteborg men flyttar väldigt mycket så har svårt att ha en spelgrupp i person.
Har spelat mest Eon och Pathfinder samt något Dark Heresy. Jag bryr mig inte så mycket vad för system vi spelar, är självklart på att pröva nytt. Helst fantasy dock.

Har du en spelgrupp/tänkt att starta en spelgrupp via skype, kontakta mig gärna!

/Madbeef

Hazze

Veteran
Hej!

Jag letar även jag efter en spelgrupp att spela med över skype så om du hittar fler person och en spelledare som vill starta något så är jag jätte gärna med och spelar.

God45

#PrayersForBahakan
Hej :gremsmile:

Jag håller för nuvarande på att spelleda en skype kampanj av Mage: the awakening med en grupp sammlad här över forumet. Den kampanjen är full men vi närmar oss slutet på den kampanjen. När den kampanjen är avslutad kommer jag dra igång en ny skype kampanj av något, jag har dock inte bestämt vad än.

Så håll utkik på forumet de kommande veckorna så kommer det dyka upp en rekryterings tråd för eller senare :gremsmile:

kevzo

Veteran
Jag och en polare vill gärna börja med dnd pathfinder eller heresy ,vi är öppna för förslag helt enkelt. Vi har tyvärr ingen erfarenhet i rollspel mer än att vi följer dnd streams (roleplay och heresy med JP). Men vi är gärna med på skype om vi får möjligheten.

wallahad

Swordsman
Dod 3.5 har jag lirat mycket och jag har en kompis som meddelat att han är intresserad av någon internet baserad lösning på avståndsproblem.
Skype namn; Wallahad

wallahad

Swordsman
Så, nu är vi igång med en grupp och har 3 spelare. Vi skulle nu gärna se en eller två spelare till.

Vi har en wizard, cleric samt druid.

Vintrastorm

Veteran
Tjenare, jag är intresserad av att prova på rollspel över Skype. Kör ni bara röstsamtal i grupp då eller använder ni chatten? Eller har ni betalat för att kunna ha videochatt i grupp?

/ Jonis

Recca

Femme Fatale
God45 said:
Hej :gremsmile:

Jag håller för nuvarande på att spelleda en skype kampanj av Mage: the awakening med en grupp sammlad här över forumet. Den kampanjen är full men vi närmar oss slutet på den kampanjen. När den kampanjen är avslutad kommer jag dra igång en ny skype kampanj av något, jag har dock inte bestämt vad än.

Så håll utkik på forumet de kommande veckorna så kommer det dyka upp en rekryterings tråd för eller senare :gremsmile:
Jag vill ju spela mer rollspel med dig God45 så jag paxar gärna en plats i din nästkommande grej, och det är ungefär så mycket jag orkar spela över skype tror jag i fortsättningen. Mer än en grupp vill jag nog alltså inte vara med i då det slukar så mycket tid och jag prioriterar min irl-grupp i första hand.

God45

#PrayersForBahakan
Det kommer dröja ett tag innan nästa skype grej börjar pga tidsbrist, men jag håller en plats till dig :gremsmile:

wallahad

Swordsman
Ursäkta svaret dröjde.

Vi kör på skype gratis. Funkar nog så bra.

Det är fortfarande så att vi gärna tar in fler spelare.

Just nu är vi på level 2-3.

Men adda Wallahad på skype så kan vi prata om saken.