Konrad Konvalj
Myrmidon
Jag lägger in en liten kluring som jag håller på åh donar med just i detta nu. Det jag vill ha hjälp med är att se om jag som SL tänker för svårt. Alternativt att jag tänker på ett konstigt vis som varken mina eller andra spelare förstår sig på.
Mina spelare kommer få denna text tillhanda:
// Brun 7
Mina spelare kommer få denna text tillhanda:
"Sanningens ord kommen från Daak: Liberia, tre gånger trefaldigande av en tre gånger trefaldighet"
Förutom det kommer de att få vetskap om att saker och ting är i rörelse, och i ett senare skede kommer RP:na hitta ett chiffer som de skall lösa. Dock så kommer de säkerligen inte förstå hur de skall lösa chiffret, och det är min stora farhåga. Jag tror inte de kommer att lägga denna lilla text på minnet, och försöka förstå mig så som jag vill.
Chiffer text: Cååv vka
Jag släpper lite mer info vad jag menar med texten inom kort. Vore trevligt att se om någon här tänker som jag vill att mina spelare skall tänka..
Förutom det kommer de att få vetskap om att saker och ting är i rörelse, och i ett senare skede kommer RP:na hitta ett chiffer som de skall lösa. Dock så kommer de säkerligen inte förstå hur de skall lösa chiffret, och det är min stora farhåga. Jag tror inte de kommer att lägga denna lilla text på minnet, och försöka förstå mig så som jag vill.
Chiffer text: Cååv vka
Jag släpper lite mer info vad jag menar med texten inom kort. Vore trevligt att se om någon här tänker som jag vill att mina spelare skall tänka..
// Brun 7