Nekromanti Släpp alla.....

Kalim

Veteran
*jävla* formulär i ett häfte någon gång - snälla Neogames!!!!
Kan nån förklara varför inte det har gjorts, jag menar alla formulär som: belägring, förläningar, stridskonst mm - hur jobbigt är det inte att sitta och försöka att kopiera dessa på en kopiator när de ligger mitt i boken, utan att förstöra boken?????? Kom inte och säg att man skall göra egna med dessa som mall för då .........
Kalim - "Den evige vandraren"

"They had it coming"

duvan

Warrior
Det skulle var jäkligt bra om dom kunde göra det, ännu bättre om dom lade ut formulär som stridskonster, förläningar mm på nätet och endast ta betalt för grundformuläret.

volador

Veteran
Jag har ett ganska bra rollformulär som jag gjort själv, det finns på www.khobold.tk - det täcker förrutom det som grundformulärt täcker även besvärjelser, ritualer, ceremonier, effekter, och stridskonster. Det är även gjort som så att man inte behöver alla sidor om man inte tex är magiker eller stridskonst-kunnig.

Kan inte du göra ett då? Exakt! Ingen pallar... Men om någon gör det: Lägg upp det på någon hemsida och informera om det på forumet. Man kan ju göra ett exakt likadant, men då får vi nog höra med CJS för att inte hamna i klämm med copyrightlagarna, även fast han ser ut att vara ganska angelägen till att själv lägga upp dem...

Mvh Victor Palm

I'll be back