Nekromanti SL skärm

HoBBiT

Veteran
Läste nånstans att SL skärmen skiljer si från EON v2. Vad e de som skiljer sig, o varför står inte detta på Neogames hemsa. Så att man inte köper den i onödan.

Naug

Veteran
Den största förändringen är nog att träfftabellen är lite förändrad om man säger så. När jag tänker efter lite så är det nog så att träfftabellen och skadorna är helt omgjorda. Men det är sånt man får ta. Undrar om det kommer någon uppdaterad vesion av SL skärmen? Det märker man nog om det händer. Just det den gamla skärmen ja träfftabellen är den samma som den i Eon v1 men om du fortfarande använder den träfftabellen så kan det ju vara bra att ha den annars är det väll upp till dig om du vill ha den eller inte.

Helmgast
Köp den inte, köp nån annan modul istället. Dom är bättre. Skadesystemet i EON1 är dåligt.

Flash Back

Warrior
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

När jag tänker efter lite så är det nog så att träfftabellen och skadorna är helt omgjorda.

<hr></blockquote>

Träfftabellerna är förändrade, men du får fortfarande samma (och lika stora) skador som i det gamla systemet.

Men personligen tycker jag att Neogames skall sluta sälja SL-skärmen, då det säkert finns flera personer som blivit besvikna då de fått en skärm de inte kan tillämpa (det är ju svårt att förstå sig på det gamla systemet när man bara sett det nya).

Alurindel

Veteran
/images/icons/hairy.gif

Jaha... Jag är en liten newbie som undrar...

Vad ska man ignorera på skärmen och vad stämmer?
/images/icons/doh.gif