Nekromanti SL/spelare sökes GBG

SuneTandori

Veteran
Hejsan jag bor på hisingen sedan ett par år, nu har jag börjat få seriös rollspelsabstinens så jag vill att du ni som gillar rollspel och har plats för mej i er grupp, eller vill vara med och ev. starta en ny liten grupp skickart mej ett mail helt enkelt.

Jag spelade aktivt och intensift i ca 2-3år och därefter mer sällan och seriöst i ca2 år, har även syslat en del med systemmakeri och gjort en egen värld. Största intresset ligger inom fantasyn, DoD eller Eon, har tillgång till de båda samt mutant, kult o lite annat. Spelar hälst då det i mina ögon är roligast, men kan tänka mej att SL:a några äventyr. (Är rätt duktig på det med.(min största brist är att jag häldre hade spelat)) ;>

Maila svar till:
Sune_tandori @ antifeminist . nu

Oscar Silferstjerna

Doktor Snuggles urmakare
Ursäkta om jag är OT, men jag kunde inte låta bli: är det Hisingen som gjort dig till antifeminist? Gott om rödstrumpor men ont om rollspelare? Jag anar en enorm story bakom ditt inlägg.

SuneTandori

Veteran
Bengt Petter said:
Ursäkta om jag är OT, men jag kunde inte låta bli: är det Hisingen som gjort dig till antifeminist? Gott om rödstrumpor men ont om rollspelare? Jag anar en enorm story bakom ditt inlägg.
Antifeministiska samfundet, vars server min mailadress refererar till, står för jämlikhet på könsneutrala grunder, vilket "feminismen" uppenbarligen inte gör. Har ingenting med Hisingen att göra, och för övrigt kan jag inte ses som en av alla rödstrumpor i stan... (ganska väldigt oröd) ;>

(men ingenting av detta har väl med rollspel att göra eller?)