Ja precis! Nu har "allt" flyttats till hypermedialiseringstråden och det var inte meningen att den skulle handla om dödsfarans vara eller icke vara, utan "påtaglighetens" vara eller icke vara och då kan det precis lika gärna handla om lösandet av en brottsgåta eller en konspiration.zonk;n231419 said:OT men jag tror det är enklare att svara på och diskutera saker där de skrivs istället för att leka musikaliska stolarna med olika trådar. Jag orkar i varje fall inte hålla på med det.
Jag spottar ur mig ca 7 trådar om dagen av en anledning och det är för att det är olika idéer. Menar inget illa ceruleanfive för jag förstår att det är för att du bryr dig & för att du vill samla dina tankar på ett sätt som kanske är lite tvärs mot mina spretiga grenar eftersom vi har lite olika bakgrund och prioriteringar. Undrar lite hur vi ska lösa det. & Jag förstår också att det är frustrerande med att jag verkar "ändra mig" så mkt men det är inte heller meningen, jag var bara otydlig med var det var jag ville, zonk formulerade det bättre. Samtidigt som det, som sagt, är orättvist mot dig och din rollspelsfilosofi.