Do you want an argument?
Du klagade inte på den här formuleringen i ditt ursprungliga inlägg.
Du klagade inte på den här forumleringen i ditt ursprungliga inlägg.
Du klagade inte på den här formleringen i ditt ursprungliga inlägg.
Och? På vilket sätt blir argumentation bra och konstruktiv om man
bara klagar på formuleringar? Eller om man repeterar samma mening tre gånger i ett inlägg?
Så istället för att haka upp mig på
alla snorkiga, infantila, korkade och idiotiska formuleringar som inte fyller något annat syfte än att bygga argumentet, så ansträngde jag mig för att bemöta åsikten.
Visserligen angrep du åsikten, men detta är ganska väsenskilt, speciellt med tanke på att det är en acceptabel åsikt om än inte en acceptabel formulering.
Well, jag angrep åsikten eftersom jag inte delar den. Du vet att du är på ett diskussionsforum?
Så ja. Jag är skyldig. Jag argumenterade mot ClasseF's åsikter
likväl som dennes attityd på forumet. Blir jag bannad nu eller vad medför denna överträdelse för straff?
Jag illustrerade det infantila i resonemanget "tvingar mig att köpa", med "skaffa dig en advokat". Det kanske inte var det snyggaste av motargument, men fortfarande något snyggare än ClasseF's argument.
Alltså, om det verkligen är formuleringarna du stör dig på, så bör du angripa formuleringarna redan från början, istället för att angripa helt och hållet vettiga åsikter.
Men jag har angripit formuleringarna redan från början. Ok inte
alla forumuleringar, men är det ett krav? Gör jag fel om jag inte spenderar 2000 ord på att tala om hur djävla dålig jag tycker ClasseF's skitkastning är. Själv tycker jag inte det, men i ljuset av den här deltråden så kanske jag skulle ha gjort det och sluppit en diskussion helt utanför ämnet. Samtidigt så inbillade jag mig att det räckte med
några exempel för att illustrera nivån på ClasseF's inlägg.
Sen har jag också angripit åsikterna vilket framgår
här. Att det finns en "flipside" till resonemanget om att 1000 små moduler är bättre än 5 stora. Att det finns fördelar med dubblerat material etc...
Tyvärr så verkar det som att du är mer intresserad av att diskutera vad jag attackerar och var jag gör det än att diskutera huvudspåret, eftersom du bemöter min syn på många små moduler kontra få men tjocka moduler.
Alltså: "Do you want an argument?" eller skall vi återgå till huvudspåret och diskutera många små moduler kontra få stora?