Nekromanti Små uppdateringar på Neosidan

Helmgast
Jag har nu under förmiddagen försökt lära mig GoLive (har bara använt Notepad till hemsidor innan...) och har nu gjort ett par uppdateringar, främst på Eons releaseplan: Drakar får 64 och inte 48 sidor, ödlefolket flyttas från samma bok till Bestialiska folk (alltså, fler sidor och större andel drakar :gremsmile: ), Fjärran riken-häftet i Atlasboxen blir på 24 och inte 16 sidor samt att Hämnarna kommer inte ut iår.

Inte heller Phobia kommer ut iår (den som väntar på nåt hemskt väntar aldrig för länge...).

Kraggkapitlet har tagits bort från hemsidan då de absolut inte jagar med sina kraggsvärd samt att deras gudar inte stämde överrens med Religioner: Gudarnas kamp. Dokumentet var helt enkelt felaktigt, så korrekt info kommer i Barbarer & människofolk.

Ceram

Hero
uppdateringar på Neosidan

Men Cirefalierna då? När kommer den boken?

Kraggkapitlet borde ersättas med någon annan liten text på hemsidan, det var länge sedan det kom något nytt användbart på den tycker jag.

Helmgast
Re: uppdateringar på Neosidan

Cirefalierna kommer upp på releaseplanen när vi vet mer, eller nåt sånt.

Jaja, det kommer säkert nån ny text på sidan, men just nu måste jag pula med Encyklopedia.

Silvervarg

Warrior
Re: uppdateringar på Neosidan

Men Cirefalierna då? När kommer den boken?

ob1t6 månader efer utsatt datum........ :gremwink:

Big Marco

Läskig
Re: Cirefalier

Julen blir nog tuff. Efter första genomgång så kommer vi att utöka och lägga till ännu mer nyttig info, som det verkar. =)

Bland annat kommer en, på allmän begäran, uttalsguide för faliska.

Ceram

Hero
Ännu mera Cirefalier!

Bra med ännu mera material :gremsmile:. Uttals guide verkar jätte nyttigt. Jag läser för fort och för slarvigt så det tog mig över tre år att lyckas fatta att det stod Caserion inte Casterion.