Nekromanti Smileysar och vrålrutan

Feuflux

omjonasson.se
Som titeln antyder har det här att göra med smileysar och vrålrutan (aka anslagstavlan). Rodna- samt galensmileysarna visas inte för mig där av någon anledning (och precis nu slog det mig att jag inte kan se just dessa båda här heller). Alla andra kan se dem när jag skriver dem, men inte jag själv.

Detta är fruktansvärt orättvist ( :gremlaugh: ), frågan är hur tusan man gör nåt åt det.

Foggmock

Myrmidon
det kan ju såklart ha att göra med formatet för att spawna de smileysarna.

:gremgrin: (grina ifall du inte ser den) är ju av samma format, ser du den?

och ser du dem under Instant Graemlins när du skriver inlägg? (grattis till över 1000 inlägg btw)

du kanske har fått bort dem ur cachen (hur fånigt det än låter) och så laddas de inte igen, eller nåt. jag har då tamejtusan ingen aning. :gremsmile:

Feuflux

omjonasson.se
Jag ser alla smileysar UTOM ":o" och ":galen:" [NT]

Här kan man skriva saker har jag märkt...

Gardener

Champion
Re: Jag ser alla smileysar UTOM ":o" och ":galen:"

Det är ingen skillnad på dem bilderna och de övriga så chansen är rätt hög att problemet ligger på din sida. Har du provat att rensa cachen?

Feuflux

omjonasson.se
Rensa cachen verkade lösa problemet

Rensa cachen verkade lösa problemet. Tycker det är konstigt att två smileys helt plötsligt slutar funka, medans alla de andra visas... anyhow, thanx.

Gardener

Champion
Re: Rensa cachen verkade lösa problemet

Tja, klaga hos Microsoft eller vilka det nu är som tillverkat din browser. Den måste ha misslyckats med att ladda in bilden eller något nån gång och sen behålls den så i cachen.