Nekromanti SNÄLLA Dissa mina regler

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Stånga mig, hoppa på mig, gör NÅNTING!!!

Jag vet att det är en dubbelpost men den förra riktade sig till de som redan dissat karaktärsskapandet.

Jag behöver verkligen feed back på mitt handlingssystem. Av er som har koll. Jag vet att jag tjatar. Det är den sista riktiga feed backen jag behöver. Jag har en annorlunda motor och den behöver en översyn för att se om jag tänkt rätt.

Jag behöver några rävar som verkligen vet vad de snackar om som orkar gå igenom 27 sidor (varav flera är exempel listor och ännu mer listor).

Jag hoppas verkligen det är möjligt att någon orkar ta sig tid. Jag är evigt tacksam. Och förlåt för tjatet. Det här blir mitt sista tjat. Sen kommer jag nog försvinna bort lite... Men inte riktigt än.

Kommentera direkt i gdocs.

Regelmotor

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Att reglerna fungerar men krävde en ombearbetning på vissa punkter som nu ligger uppe. gruppen jag spelar med är helt okej men inte lika observant som de som hänger här.

Efter en genomläsning där de större fel kan bantas bort så är det speltester för finslip, korr och illustrationer för att sen sättas men det här är en genomläsning jag behöver inför speltesten. Den förra som gjordes gjorde underverk på många plan; strukturella som reglemässiga.

Sapient

Swashbuckler
Jo, jag har sett dina rop på feecback. Vad värre är, jag har hittills inte orkat hjälpa till... Mest beroende på att jag går in på rollspel.nu när jag kommer hem från jobbet, oftast (i början av sessionerna) gör något annat parallellt osv. (äter tex.).

Så hittills har det inte blivit av. Alltid tänkt "sen", i helgen kanske...

Men det håller inte att strunta i andras begäran om hjälp, om man själv förväntar sig det. Jag inser det och lovar att göra en insats nu. :gremsmile:

Niklas73

Skapare av Starchallenge
TACK!!!! Jag hoppas kunna återgällda det om du finner mig kapabel att bedöma. En dag ska jag kunna komma hit och hjälpa andra. Jag ser det hända inom 6 mån till ett år då jag är helt klar med min grund och kan ägna mig åt sköna små världsmoduler och annat.

Stort stort tack!!