Nekromanti Snökon 09

terje

xenomorf mystiker
Snökon 09 kommer att hållas i Umeå helgen 2-4 januari. På konventets blogg finner du info om arrangemang och anmälan.

Vi har 11 stycken rollspelsarrangemang, däribland äventyr till Drakar & Demoner (old school), Call of Cthulhu och Itras By.

Välkomna!

/Terje, budbärare

Christoffer

It's all pig.
Härligt! Med all sannolikhet krockar det väl med besök från södra Sverige, men om inte så kommer jag säkerligen komma dit och hänga ut. Hade en idé att skriva om shab-al-hiri roach till Snökon 09, byta ut settingen för spel på Umeå universitet, med speciella händelser som sker i här med jazzfestivaler och ljusshower och allt vad det är, men min kombination av för mycket jobb och för mycket plugg har satt stopp för det. Men vem vet...

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Hur är det ordnat med sovmöjligheter för oss utomsocknes? Hittade inget i blogen.

GnomviD

Heresiark
SnöKon ska bli kul. Jag är en av de som arrar rollspelet Fear and Loathing in Lost Vegas, så det har redan blivit en massa hårslitande arbete gjort. Ska blir spännande att se vare sig eller ej de kan ansluta någon större skara i år, trots att infon kom ut så pass sent.

Nåväl, blir första gången man arrar något på konvent, och blir världspermiären för Den yttersta domen, så man är gode spänd.