Nekromanti SnöKon 2004

Balderk

Swashbuckler
Ja, jag ville bara meddela norrlänningar som besöker detta forum att 2004 års snökon går av stapeln den 3 Januari och håller på till den 5 Januari. :zeppelinare:

Jag kan också nämna att efter jag har läst foldern är jag nästan lyrisk. Äventyren verkar hålla en hög nivå och allting verkar mer genomtänkt än årets riktigt dåliga konvent. Fler rollspelsscenarion finns det också, hela nio stycken. Spel som är representerade: Castle Falkenstein, Over the edge, Kult, Drakar och demoner v.6, Drakar och Demoner v.5, friform med lovecraftiansk inspiration, Western och Mutant: Undergångens Arvtagare (Av samma person som gjorde M:UA scenariot till förra snökon, det roligaste scenariot på konventet).

Snökon jag har inte varit inne på sidan men här finns säkert en hel del smått och gått och information.

Snökon är i Umeå för den som inte vet det. På Humanisthuset på universitetscampuset.

Jag hoppas så många som möjligt kan komma. Och nej, jag orkar inte med någon forumsträff.

Edit (förutom att lägga till 2004 i ämnesraden): Sista anmälningsdag är 1 december, därav att jag är ute i god tid. Men man kan ju anmäla sig i dörren också, men det är dyrare och det blir svårare att få spela.

/Balderk