Nekromanti SnöKon

Eftersom jag har tänkt besöka detta konvent, ifall det blir av, så vill jag ha information om det. Vad är det för rollspel soms ka spelas där? Hur anmäler man sig? Hur går allting till? <strike>Vem är jag?</strike> Är det värt att satsa en massa pengar på att besöka SnöKon?

/Black Dwarf, som sorgligt nog aldrig varit på konvent och vet nada om sådana.

Rickard

Urverk speldesign
Eller...

...kolla på http://www.sverok.se/295.0.html. Konventsguiden är precis som det brukar stå (iaf. i LinCon-foldern) i konventsfoldrarna som skickas ut..

~Tänkte länka till SnöCons sida men [color:448800]Han</font color=448800> hittade ingen snocon.sverok.se (eller ens länkar till något konvent)

Re: Eller...

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Tänkte länka till SnöCons sida men Han hittade ingen snocon.sverok.se (eller ens länkar till något konvent)

<hr></blockquote>

Det är nog inte så konstigt, eftersom sidan finns på snokon.sverok.se /images/icons/wink.gif
Jag glömde säga i mitt originalinlägg att jag kollat på sidan, men inte fått ut nån vettig information där.

/Black Dwarf, rättande.

Krille

Lord
Re: Eller...

"Men Krille, räknas inte Drakon?"

Näpp. Står det inte i konventsguiden så finns det inte. :gremwink:

Men allvarligt talat, jag har inte tid eller ork att hålla ordning på alla femtielva miljoner småkonvent i landet. Känner något att det saknar sig i listan, säg till och bidra med åtminstone en hemsideslänk, så lägger jag in det.