Nekromanti Snabba upp strider

Drakväktaren

Veteran
Har ni nåra tips eller regler för hur man kan räkna ut skada för sp lätt så man slipper slå för extra skador och så. Det är väldigt jobbigt när det är typ 5sp som slås och man måste slå för extra skador och inre blödningar och allt.

Mouja

Hero
Du har ju alltid den där lilla skojjiga tabellen i Monster & Varelser. Så om du kan få tag i den så har du en väldigt praktisk tabell när det gäller mass-mörderi

swazze

Swordsman
Du kan börja med att stryka alla blödningar och skit som har längre effekter än ca 45 sekunder :gremwink:

Marko.N

Veteran
Re: Skymningshem

ditt snabba system sved som sattuma på spikmatta....

Jag har personligen en "bank" dvs en spelare sitter med krigarens väg så slipper jag som sl att bläddra... dom ska ju dö förr eller senare iaf så stackaren får sitta o titta på alla dessa hjärna T 124 osv :gremgrin:

Helmgast
Spelledarskärm

Jag har personligen en "bank" dvs en spelare sitter med krigarens väg så slipper jag som sl att bläddra... dom ska ju dö förr eller senare iaf så stackaren får sitta o titta på alla dessa hjärna T 124 osv
Ett argument för att det skall komma en ny spelledarskärm! (Så fattade jag det iaf.)