Nekromanti Snigel behöver ett skal till BSK

Olle Linge

Snigel
Yo. Jag vill till BSK. Jag vill dit för att träffa alla trevliga människor. Normalt ställer jag inte upp på några arrangemang och brukar därför inte betala. Ibland spelleder eller arrangerar jag något och då blir det gratis, förstås. Grejen är den att jag har ingen lust att betala några hundralappar för att få sova på ett golv. Så, är det någon som har ett alternativ? Ingen som ska åka husbil eller som på annat sät tkan husera snigeln?

EchonCique

Hero
Föstår inte riktigt

Om det är ett skal eller fritt inträde du behöver mest. Fritt inträde är hyfsat enkelt att få om man vill spelleda eller arrangera som du vet.

Sovplatser finns det gott om, sålänge du tar med dig något att ligga på. Jag vet ju själv att du har en underbart skön uppblåsbar madrass du kan ligga och sova sött på. Du kan ju alltid få ta och köra WsS om du vill, även om jag inte vill göra det själv :gremsmile:.

Sovplats finns som sagt. Är du tidigt på plats finns det nog en sån där gymnastikmatta med plats över för dig dessutom i gympasalen.

Resa är det värre ställt med, men ditt Sverokdistrikt borde anordna en sådan tycker jag. Mitt distrikt gör det i vart fall :gremsmile:.

Olle Linge

Snigel
Re: Föstår inte riktigt

Såhär ligger det till. Om jag åker till BSK gör jag det bara för att träffa er, inte för att delta på några arrangemang. Det är två saker jag inte har lust att göra för att träffa kompisar. 1) Betala inträde, 2) spelleda 15 timmar. Det första är oekonomiskt och det andra tar bort själv poängen med konventet. Jag åker ju dit för att träffa er, inte för att vara med på konventet. Är du med nu?

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Föstår inte riktigt

"Resa är det värre ställt med, men ditt Sverokdistrikt borde anordna en sådan tycker jag."

Ost anordnar visst inte bussar enligt nuvarande policy.
Ost borde ändra policy.