Bunny Crazy like a fool Joined 15 Oct 2002 Messages 2,953 Location Knivsta 18 Mar 2009 #21 Kl. 4 går bra NT Jag vet vart Simon bor, ifall någon vill ta sällskap dit.
Wilmer Hero Joined 9 Jan 2005 Messages 1,086 Location Grindmaiden 18 Mar 2009 #22 Re: Kl. 4 går bra NT Min Malmövana är i stort sett obefintlig, har gärna en guide!
Svarte Faraonen Sumer is icumen in Joined 12 Oct 2000 Messages 10,862 Location Värnhem, Malmö 18 Mar 2009 #23 Re: Kl. 4 går bra NT Jag dyker upp, de andra verkar mindre tillgängliga.
Simon Swashbuckler Joined 10 Oct 2000 Messages 2,602 Location Malmö/Stockholm 19 Mar 2009 #24 Tasks Någon kan få köpa mjölk till kaffet, helst Åsens plastdunk med vitt lock, det blir bäst latte på den. Övriga kan få ta med nånting gott till kaffet. Te finns ifall någon inte dricker kaffe.
Tasks Någon kan få köpa mjölk till kaffet, helst Åsens plastdunk med vitt lock, det blir bäst latte på den. Övriga kan få ta med nånting gott till kaffet. Te finns ifall någon inte dricker kaffe.
Svarte Faraonen Sumer is icumen in Joined 12 Oct 2000 Messages 10,862 Location Värnhem, Malmö 19 Mar 2009 #25 Re: Tasks Om Wilmer behöver guide och Bearnie har koll kanske vi borde mötas någonstans och sköta handlandet tillsammans?
Re: Tasks Om Wilmer behöver guide och Bearnie har koll kanske vi borde mötas någonstans och sköta handlandet tillsammans?
Wilmer Hero Joined 9 Jan 2005 Messages 1,086 Location Grindmaiden 19 Mar 2009 #26 Re: Tasks Jag dricker varken kaffe eller te så jag tar med mig chokladpulver. Mjölk är en viktig ingrediens som jag kan stå för eftersom jag lär dricka mest.
Re: Tasks Jag dricker varken kaffe eller te så jag tar med mig chokladpulver. Mjölk är en viktig ingrediens som jag kan stå för eftersom jag lär dricka mest.
Simon Swashbuckler Joined 10 Oct 2000 Messages 2,602 Location Malmö/Stockholm 19 Mar 2009 #27 Re: Tasks Bobby Magikern said: Om Wilmer behöver guide och Bearnie har koll kanske vi borde mötas någonstans och sköta handlandet tillsammans? Click to expand... Nobeltorget är mitt förslag då. Många bussar går dit, och det ligger ett konsum där.
Re: Tasks Bobby Magikern said: Om Wilmer behöver guide och Bearnie har koll kanske vi borde mötas någonstans och sköta handlandet tillsammans? Click to expand... Nobeltorget är mitt förslag då. Många bussar går dit, och det ligger ett konsum där.