Nekromanti Soloäventyr att ladda ner

Muggas

Hero
Intressant sida. Har inte testat "Soloäventyrmakarprogrammet", men det verkar lättanvänt. Själv har jag utarbetat en egen mall för framtagande av soloäventyr. Metoden är tidskrävande, men resultatet blir bra (många nummer är jobbigt dock). Du hade väl gjort lite solon själv? Med tanke på dina tidigare verk, vågar jag knappast fråga hur många nummer de är på isf. Gissar på att ditt kortaste solo är på ca 7000 nummer... :gremwink:

Feuflux

omjonasson.se
Se det här inlägget. Där länkar jag till sidan där jag har lagt upp mina 3 äventyr till Solo2 samt har lagt upp programmet själv eftersom hemsidan för Solo2 är borta från internet. Av någon anledning överlevde sidan till Solo dock (den du länkade till). I Solo2 kan man använda en drös variabler vilket gör programmet fullständigt överlägset i rolighetsgrad. :gremsmile: (Klantarna som gjorde programmen gjorde dock inte 2:an bakåtkompatibel av någon oförklarlig anledning).

Svammel svammel.

Anywho, jag står för 3/8 av äventyren på sidan du länkade till och kan avslöja att de är hysteriskt usla. :gremgrin: