Nekromanti Som en slav har man jobbat hund

Riddaren

Swashbuckler
Du har en av effekterna med, men bägge besvärjelserna...Men den ena besvärjelsen har ju den effekten som du utelämnat.

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

hatten

Swashbuckler
Re: äventyr

Varför jag inte skriver riktiga äventyr av mina äventyrs frön ?
Svar 1: Ork.. Jag ork inte skriva så mycket..
Svar 2: Behov.. Jag har sällan ett behov av att skriva ner hela fröet för att kunna äventyra det som SL.
Svar 3: Tid.. Jag hittar på roligare och nödvändigare saker att göra det gör att jag inte har tid att skriva ner det..

Men jag har ett äkta äventyr ska bara
1 Renskriva det
2 fixa till några kobolt buggar.. ( skrev lite väldigt väldigt sent på kvällen )
3 skaffa fram tid att göra klart det..

Johan K

Gammal & dryg
Kan tänka mig att du har slitit !! Men snyggt blev det & bra med info blev det åxå, så du kan vara stolt !

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>

hatten

Swashbuckler
*rodnar* tack så mycket titta gärna in på resten av min sida och hittar du något fel eller något du tycker jag ska förbättra eller själv skriva något matrial som JAG får ha på min sida så gör det *ler*..

jag villha...

Eon Djur.. gärna vanliga eller unika udda varelser...
Varelser till Eon.. ( där kan det vara lite jobbigt jag kräver nogrant arbete )
Eon Magi... Gärna effekter som Neogames glömde.. Som *Locka till sig djur* eller annat ( Djur grejen tror jag finns)
Eon teckning...
Konst illustrationer..

Vidare så har jag en alldeles egen spelvärd till Eon där folk kan få hjälpa till alldeles förskräckligt mycket Ni med talang och fritid HJÄLP jag behöver HJÄLP..

sen vill jag gärna ha DoD matrial
Jag vill ha Noveller om ni gillar sånt så..

hatten

Swashbuckler
Re: *ler* en utmaning *skrattar*

*ler*
Ska försöka skynda på att skriva ner äventyret bröllopet på gråstens slott.. det är nästan klart *suck* 16 sidor än så länge de måste korrektur läsas och flera sido äventyrs måste skrivas innan jag kan publicera det..
och tyvär så håller jagpå med en Fading Suns ( SF ) kampanj så mina tankar är i vakum inte på mundana.. *ler*

Johan K

Gammal & dryg
Visst, jag säger till om jag hittar nått. Inga problem.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>