Nekromanti Sommarlov

The_Gorger

Hero
Efter att ha sagt sitt i LinCon-tråden, och rumlat runt lite här på ot, känner jag att det är dags att ta sommarlov från forumet. Jag flyttar ut till en stuga utan el på en ö, för att jobba(köra linfärja och filmer på en biograf), njuta av natur och ensamhet samt segla lite. Så mig ser ni inte förns slutet på augusti.

Ut i solen med er!

:zeppelinare:

Morgoth

Swashbuckler
Jag ser det här som en uppmaning om att berätta om mitt sommarlov.

Jag har ingenting planerat under hela sommarlovet, så just nu bedriver jag någon sorts sjuklig halvexistens med dygnsrytmsmord och coca cola, men också mycket kreativitet och inspiration: jag har jobbat en hel del på Protektoratets Barn, bland annat.

Så lär det antagligen förbli hela sommarlovet, med undantag för sporadiska bad och utflykter.

Olle Linge

Snigel
Låter riktigt trevlig. Det är dock under sådana perioder som jag får som mest gjort, rent rollspelrelaterat alltså. Jag var hos flickan när hon jobbade på Harstena i somras, till exempel. De har visserligen el, men inte telefon och internet. Dessutom jobbade hon hela dagarna och jag var bara där och slappade. Tror ni jag fick mycket skrivet? Ja, som tusan! Det var då Magneter och mirakel blev något annat än bara än idé.

Ta med dig papper och penna så får vi se vad som händer :gremlaugh:

Johan K

Gammal & dryg
Ha´så trevlig !!

Humm, har åxå sommarlov, dock ej från forumet.. :gremtongue:
Hursomhellst, ha´så trevligt på lovet hörru & sakna oss inte ör mycket.. :gremwink:

Minimoni

Homelander
Hej hej. Det här lär bli mitt sista inlägg på forumet för en mycket lång tid. Jag har haft grymt kul på forumet och fått många fina uppslag till mina kampanjer. Tack för en bra tid och tack för att ni alla skapar världens bästa forum. Nu flyttar jag till Tokyo för att studera i fem år.

Ha det!

MiniMoni

Minimoni

Homelander
Re: Hejdå! (NT)

Och jag ar ocksa fran Karlstad! Nu ar jag framme i Japan i alla fall. Har firat dagen med lite Yakitori och Sashimi.

Pa mandag ska jag registrera mig och fa mitt alien registration card.

MiniMoni