Nekromanti Sons of Grumsch

Torbjörn

Swordsman
Såg att det nya äventyret hade kommit in hos Sci-Fi bokhandeln. Är det någon som köpt och läst/spelat det och i så fall vad tycker ni om det?

Torbjörn

G

Guest

Guest
"Sons of Gruumsh" (Stavningen grabben!) är ett mycket bra äventyr som utspelas kring The Moonsea i Faerun. Äventyrarna tar del i en episk utmaning att stoppa ett krig mellan Orcherna i Thar och städerna i The Moonsea.

Äventyret innehåller massa coola grejer, som t.ex. ett as-mäktigt bakhåll där äventyrarna ligger riktigt pyrt till! Det är också riktigt coola strider! Perfekt för minis om ni kör med det.

The Moonsea i faerun är en härlig färgrik plats med massor med high-fantasy inslag. Där finns allt du kan tänka dig, och pirater!

jag skulle absólut rekommendera detta äventyr som ett MÅSTE KÖP för alla som spelar D&D, och särskilt dem som gillar Forgotten Realms, den bästa kampanj världen.

Äventyret är för level 4 karaktärer, och det är svårt så se till att dem är tuffa och välutrustade!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Sluta dryga alla tre

Alla tre, dvs Caligula, Morgath och Vulf.

Oldtimer

Slava Ukraini!
Re: OT

Han menade förmodligen att dina inlägg konsekvent innehåller så mycket felaktig svenska att när du lite drygt påpekar en felstavning, hör man hur halva glashuset krossas.

För övrigt är en sär skrivning inte detsamma som en särskrivning.

/Mikael

Ackerfors

Alas, your rapids!
Och det gäller dig och alla andra också

Sons of Gruumsh, no more, no less.
Är det viktigt nog att skrivas så skicka ett PM eller något, jag vill inte se sånthär skräp på forumet och speciellt inte efter att jag har sagt till.