Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 20 Mar 2008 #1 Blev lite sugen här att fixa mig lite bra soundtrack-musik ifrån filmer. Vad skule du rekomendra mig at köpa ??
Blev lite sugen här att fixa mig lite bra soundtrack-musik ifrån filmer. Vad skule du rekomendra mig at köpa ??
Krille Super Moderator Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 20 Mar 2008 #2 FMRDB! Blev lite sugen här att fixa mig lite bra soundtrack-musik ifrån filmer. Vad skule du rekomendra mig at köpa ?? Click to expand... Filmmusiksrecensionsdatabasen finns fortfarande.
FMRDB! Blev lite sugen här att fixa mig lite bra soundtrack-musik ifrån filmer. Vad skule du rekomendra mig at köpa ?? Click to expand... Filmmusiksrecensionsdatabasen finns fortfarande.
Organ Out of time, out of mind Joined 6 Jun 2001 Messages 5,637 Location En mälarö 20 Mar 2008 #3 Du får nog vara lite mer specifik än så. Vilka är dina tidigare favoritsoundtracks? /Anders
G Guest Guest 20 Mar 2008 #4 Kort och gott, min rekommendationer: - Mannen från K-Pax - 2001 - Battlestar Galactica - Allt med Basil Poledouris - och slutligen The Godfather Soundtrack
Kort och gott, min rekommendationer: - Mannen från K-Pax - 2001 - Battlestar Galactica - Allt med Basil Poledouris - och slutligen The Godfather Soundtrack