Nekromanti Sovplats i Göteborg, onsdag 16/5

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Jag kommer till Göteborg nästa vecka för GothCon. Jag kommer dock redan på onsdag kväll, 16/5. Konventets sovplatser kommer man åt först torsdag natt, så...

Sovplats i Göteborg, onsdag till torsdag nästa vecka sökes.

Jag är rökfri och rumsren, och man behöver inte vara trevlig med mig hela tiden om man inte vill. Finns det golv eller soffa hos någon forumit?

(Om man väldigt gärna vill erbjuda mig sovplats för hela konventet på behagligt avstånd från Hvitfeldtska så får man göra det!)

Johan K

Gammal & dryg
Har tyvärr ingen lösning på ditt sovplattspoblem... =/

Men en liten följdfråga, kommer i lagom tid för att det är ett tag till GC öppnar på torsdagen... Så min fråga, är du pepp på att luncha ihop? Är i Gbg 14:30, så om du är sugen i så fall så i lagom tid efter det?
DeBracy said:
Det kan vara nåt! Torsdag brukar bli en dag på stan. Vi kan väl höras om det lite längre fram. :)
Johan K said:
Absolut!!
Det gör vi!
Johan K said:
Känns som GC närmar sig fortare än illa kvickt.. =)
Så vad tro vi om lunch & sådana viktiga saker?
Luna Lovegood said:
Jag är på!

Caligo

Swashbuckler
Om du är lite hardcore så kan du sova på mitt skeppsgolv centralt men det är fortfarande "ganska" kallt på båten. Alternativt har jag en lägenhet som du kan låna men det vet jag längre fram (håller på att få den uthyrd nämligen...).

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Caligo;n12249 said:
Om du är lite hardcore så kan du sova på mitt skeppsgolv centralt men det är fortfarande "ganska" kallt på båten.
Haha, coolate erbjudandet! Tyvärr är jag inte så hardcore, men det ser ut som jag kommer få mig en inomhusplats ändå så jag kommer nog klara mig. :)