Nekromanti Sovplats i Göteborg under GothCon?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Av olika anledningar blev jag sugen på att besöka årets GothCon – för en gångs skull utan att arrangera något. <div>
</div> <div>Så jag undrar helt sonika om någon vänlig Göteborgsforumit skulle kunna tänka sig att inhysa mig under påskhelgen. Jag är nämligen alldeles för gammal för att bo på liggunderlag i en skolsal. </div> <div>
</div> <div>Jag är både rumsren och social. </div>

Helmgast
Jag bor en kvarts promenad från konventet så mig kan du bo hos. Jag har bäddsoffor men tyvärr ingen reservnyckel, så du får gå hem tillsammans med Shaguliterna.

Dante

Staff member
Jag bor en kvarts promenad från konventet så mig kan du bo hos. Jag har bäddsoffor men tyvärr ingen reservnyckel, så du får gå hem tillsammans med Shaguliterna.
<div>
</div> <div>You drive a hard bargain. Men jag har alls inget emot det villkoret. </div> <div>
</div> <div>Wohoo! Jag ska till GothCon! </div>

Vicotnik

Den onde
Staff member
Dante said:
<div>
</div><div>You drive a hard bargain. Men jag har alls inget emot det villkoret.</div><div>
</div><div>Wohoo! Jag ska till GothCon!</div>
Dante är du intresserad så kommer jag köra bil ner och har fortfarande plats i bilen.

Dante

Staff member
Vicotnik said:
Dante är du intresserad så kommer jag köra bil ner och har fortfarande plats i bilen.
<div>
</div> <div>Det beror lite på när du tänkt åka. Jag har inte möjlighet att ta ledigt på Skärtorsdagen, så jag jobbar fram till 16.45. </div>

Vicotnik

Den onde
Staff member
Dante said:
Vicotnik said:
<div>
</div><div>Det beror lite på när du tänkt åka. Jag har inte möjlighet att ta ledigt på Skärtorsdagen, så jag jobbar fram till 16.45.</div>
Okej, jag har för avsikt att åka tidigt, kanske redan runt 10-11 för att inte behöva stressa till Gothcon puben.

Dante

Staff member
Vicotnik said:
Okej, jag har för avsikt att åka tidigt, kanske redan runt 10-11 för att inte behöva stressa till Gothcon puben.
<div>
</div> <div>Aaargh! Det vore ju najs att få åka bil ner och ha sällskap på vägen. </div> <div>
</div> <div>Jag ska se om jag kan utverka lite tjänstledigt (och räkna efter om jag tycker det är värt inkomstbortfallet). </div>

Helmgast
Dante said:
Aaargh! Det vore ju najs att få åka bil ner och ha sällskap på vägen.

Jag ska se om jag kan utverka lite tjänstledigt (och räkna efter om jag tycker det är värt inkomstbortfallet).
Klart du ska, för i så fall kan du komma på Gothconpuben också! Inkomstbortfall... förvisso är det ju inkomster som gör att du har råda att köpa spel, men det gäller ju att ha tid för sitt spelande också. Och ölande!

Vicotnik

Den onde
Staff member
Dante said:
Vicotnik said:
<div>
</div><div>Aaargh! Det vore ju najs att få åka bil ner och ha sällskap på vägen.</div><div>
</div><div>Jag ska se om jag kan utverka lite tjänstledigt (och räkna efter om jag tycker det är värt inkomstbortfallet).</div>
Gör så. Kanske borde notera att jag kommer hyra bil för resan.
På ner resan kommer det vara jag och Möller. Hem resan så kommer även krank att åka med oss.

Dante

Staff member
Vicotnik said:
Kanske borde notera att jag kommer hyra bil för resan.
<div>
</div> <div>Jag betalar förstås gärna min andel. </div>

Johan K

Gammal & dryg
Najs!
Då får man äntligen träffa dig i verkliga livet Dante!!

Vi ses på GC!!

Vicotnik

Den onde
Staff member
Dante said:
Vicotnik said:
<div>
</div><div>Aaargh! Det vore ju najs att få åka bil ner och ha sällskap på vägen.</div><div>
</div><div>Jag ska se om jag kan utverka lite tjänstledigt (och räkna efter om jag tycker det är värt inkomstbortfallet).</div>
Hojta till då du vet hur du gör.

Vicotnik

Den onde
Staff member
har du beslutat ifall du åker med oss ner eller inte?

Dante

Staff member
Jag vet ännu inte om jag får tjänstledigt på skärtorsdagen. Men om jag får det åker jag gärna med.

Dante

Staff member
Dante åker gärna bil!

Det gick för sig att vara ledig på skärtorsdagen, så jag hänger mer än gärna med i bilen.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Re: Dante åker gärna bil!

Skysst, vart plockar jag upp dig?