Nekromanti Spørsmål om DochD 6

Arsyk

Veteran
Dette er kanskje et spørsmål som har blitt stilt litt mange ganger, men jeg trenger litt hjelp fra dere der ute...

Jeg er bosatt i Norge, men har spilt DochD i over 10 år. Nå har da endelig den lenge etterlengtede nye utgaven kommet, men jeg vet ingen ting om den...

Ingen butikk jeg vet om i Oslo forhandler spillet, og hvis jeg skal få sett gjennom det før jeg kjøper det, er jeg nødt til å bruke et par hundre spenn i bensin for å komme meg til en rollespillbutikk som har det (Vel og merke hvis det finnes en slik butikk i Strömstad, hvis ikke må jeg lenger...)

Det andre alternativet er å bestille det fra en eller annen svensk butikk som sender, men da får jeg ingen mulighet til å se gjennom, og blir sittende igjen med ei bok uansett om jeg liker det eller ikke...

Er det noen av dere som kunne fortelle meg om jeg burde, eller om jeg ikke burde kjøpe det, og kanskje også fortelle meg hva som er de store forandringene??

På forhånd takk...

JAK/Arsyk

Ofeig

Warrior
Du skal nog köpa boken i Strömstad, så att du får kika på den... Jag tycker att den är mycket bra och liknar (enligt mig) det gamla DoD mer än den liknar Chronopia...

Robin, som beklagar sig över att han bara kan tala Danska och inte Norska...

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!

Rickard

Urverk speldesign
Har ni inga egna rollspel i Norge?

I alla fall. Om du varit här på forumet ett tag borde du snappat upp de flesta skillnaderna.

/[color:green]Han</font color=green> som annars rekommenderar recensionerna

Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala
Nornam se hit !!! (lot)

Min farsa jobbar i norge, så inge skit om erat fina land.

men en norge historia sitter ju fint, eller hur?
-En helikopter krachade på en norsk kyrkågård, hitils har dom hittat 350 döda.

Förövrigt verkar DoD 6 vara ett nyskapande och coolt spel, säger en som bara lirar DoD 4. =)

(lot) = lite off topic.

"Oderint dum metuant"
"Låt dom hata, bara de fruktar"

trollet

Warrior
dod6 är mycket bra men jag tycker ändå att du ska åka till Strömstad så att du får titta i den innan du köper den.