Nekromanti Spelare i Uppsala/Stockholm sökes

evilgasm

Veteran
Hej alla rollspelssugna!

Jag spelar i en rollspelgrupp som idag består av två spelare och en spelledare som alltså söker efter ännu en spelare.
Vi har alla spelat länge (på varsitt håll) men välkomnar alla, nybörjare som gammal spelräv. Det viktiga är att du, precis som vi, prioriterar rollspel (o)sunt högt och att personkemin stämmer.

Kampanjen vi kör nu körs med lätt modifierade DnD 3,5 regler och är ganska tung fantasy. Tänk Game of Thrones med lite mer monster och magi, snarare än sagan om ringen. Vi har alla väldigt roligt och har liknande förväntningar och spelstil och har därför en mycket välfungerande grupp. Därför är vi också något petiga med nya spelare och det är viktigt att vi matchar och kompletterar varandra bra. Det här med rollspel är ju ändå mycket allvarliga saker. ^^

Vi spelar i Uppsala, men om du bor i Stockholm och kan tänka dig att ta dig till Solnaområdet får du skjuts resten av vägen.

Om det låter intressant är ni hemskt välkomna att maila/PMa/svara i tråden så kan vi träffas på en fika och prata rollspel och känna av hur vi trivs med varandra.

mvh

Josefin

jossa_86@hotmail.com

Thodd

Veteran
Jag är sjukt intresserad av att spela.
skicka gärna ett pm så kan vi höras vid.
Jag skickade iofs ett pm igår men tänkte ändå höra av mig på "tråden".
Är bosatt i Rimbo med 2 barn och pluggar vvs i uppsala

Stormchaser

Veteran
Hejsvejs!
Om erbjudandet står kvar så har ni ännu en som gärna spelar.
Bosatt söder om sthlm.
Lite kort: ålder 31
Erf: Mkt god. Spelat allt ifrån Kelataar och D&D till Mutant, M-Chronicles, Neo-Tech och Eon, och även spellett i de flesta.

Ny till söder, ursprungligen fr Umeå och saknar nu spelgrupp då jag tvingats lämna min gamla.

Jag finns på Johannes.nordstrom@gmail.com

väntar spänt på svar

Mvh

Johannes