Nekromanti Spelare söker grupp i Stockholm (gärna innerstan)

crawly

Veteran
Spelade mycket rollspel när jag var yngre och hade mer tid.
Vi brukade då spela D&D, MErp, Rolemaster för att nämna några.

Nu på senare år har jag upptäckt att det är knepigt att hitta någon att spela med då de flesta fått andra intressen eller helt enkelt inte har tid.
Så, finns det någon grupp i Stockholm som behöver spelare eller är det klurigaste att bli medlem i exempelvis GAM? Jag har inga speciellt krav angående vilka regler eller system som används. Känner bara att det skulle vara kul att spela igen.

Bunny

Crazy like a fool
Kolla den här tråden, jag gick som synes med i den gruppen och spelar nu Western på heltid... jaja, inte riktigt... men det är en trevlig grupp, så jag föreslår att du tar kontakt med Ham Tyler över mejl, eftersom han inte hänger här så mycket...

G

Guest

Guest
Jag är spelledare för en kampanj i Dungeons & Dragons 3e/Dunder & Drakar. Två spelare just nu som vill bli fler. Spel en gång i månaden på en helgdag i Vasastan. Om du vill veta mer kan du maila mig på

jackdagger

Veteran
jag tycker att du ska gå med i GAM. för där är ju jag med. vi håller på att sätta ihop en rollmastergrupp på måndagar och projekterar för en D'n'D grupp på lördagar.

G

Guest

Guest
Hej!

Vi behöver fler spelare till Dungeons&Dragons 3rd Ed. Vi har precis börjat en ny kampanj, så du får verkligen vara med ifrån starten med en ny PC. Vi bor i innerstan. Emaila mig, eller ring 073-705 21 53.

MVH

Fredrik (Södermalm)

G

Guest

Guest
Hej!

Jag heter Fredrik och bor i stan. Vad är dunder&drakar för något?

Bunny

Crazy like a fool
Vad jag förstår så är det en svensk översättning av D&D som Oldtimer här på forumet gjort.