Nekromanti Spelare söker rollspelsgrupp i Stockholm!

J M

Veteran
Namn: John Möller
Bor: Innerstan
Ålder: 25 vårar fyllda.

Tidigare rollspelserfarenhet: Har en hel del erfarenhet med DoD-91 och Chronopiaversionen samt några spelomgångar Trudvang. Har även spelat Eon och Neotech, men erfarenhet där är en smula bristande. Har även erfarenhet av White Wolfs WoD och Vampire.

Vad jag söker efter: En glad skara rollspelare som spelar DoD6 Trudvang motsv. Är öppen för andra rollspel också men är mest sugen på att testa DoD6 och se hur det är att rollspela i den världen.

Hur jag rollspelar: Jag har de senaste åren varit SL åt en grupp semirollspelare, vi har väldigt kul när vi spelar men ingen av dem är intresserad av att spelleda och jag har faktiskt tröttnat. Tilläggas kan att jag inte ens är en bra SL och att rollspelarna är glada så länge de får slåss. Jag uppskattar rollspel som är just rollspel och mindre hack n' slash. Jag tycker om att skapa utförliga bakgrundshistorier och karaktärsdrag samt rollspela dessa i en levande miljö.

Om det finns en grupp/förening som inte skulle ha något emot att en trevlig social person kom och rollspelade på utsatta tider så hör gärna av er till mig.

mail: godisgrabb@hotmail.com