Nekromanti Spelare sökes för Call-kampanj el. kortare (Malmö)

rowman

Veteran
halloj, söker hugade spelare som hållit på ett tag, för egenskriven Call-kampanj (testspelat med två andra grupper, hade mycket kul). Jag bor i Malmö, kring möllan, öppen för kortare scenarion o spelar gärna själv också. Hör av er, helst två/tre spelare.

/R

Johan K

Gammal & dryg
Inte utan att man blir lite sugen här.
Vilka dagar & sådant hade du tänkt dig att lira?

rowman

Veteran
Tjena! kul! tja, vet inte så noga.. tisdagskväll, fredagskväll till kl 22, el söndag är dagar som funkar för mig. Kanske en träff varannan vecka, eller mer intensivt funkar också i perioder. Känner du nån bra person som du gillar o lira med som också diggar call?
Jag vill säga att jag kör ganska regellöst, använder tärningar men sporadiskt, fokus på rollspelande o karaktärer. Med call syftar jag mer på världen/stämningen, än reglerna. Men viktigast av allt är att det ska vara spännande o roligt.

Johan K

Gammal & dryg
Mkay!
Låter ju som ganska bra tider, tisdagar kan vara intressanta att samlas på. Även vissa söndagar kan jag vara ledig på.

rowman

Veteran
kool, har du några polare, kan räcka med en eller två (max) som är drivna o dugliga och har lust att testa lite? kanske om, säg, några veckor?