Nekromanti Spelare sökes i Göteborg(Göborg)

Skruf

Veteran
Vi är några(3-4) glada gossar(70-talister) som undrar ifall det finns någon intresserad att spela lite rollspel med oss, vi spelar dom flesta svenska spelen och några övriga som ShadowRun, NeoTech tex.

Vi huserar i en lokal i Västra Frölunda och "försöker spela" varannan vecka söndagar 16.00-22.00(ungefär).

Är du intresserad så svara på denna tråd så får vi se vad det leder till.......

//VAX10 :t6r-6:

Unfair

Hero
Det är några göteborgare här på forumet men inte många som är intresserade, ni kan ju alltid ha tur.

Jag skulle däremot rekommendera att ni söker upp den närmaste Sverokföreningen i Göteborg, det finns några stycken om jag inte missminner mig, där bör det finnas chans att stöta på folk som vill spela.

spieler

Veteran
Hej

Kul, jag jobbar då och då i Göteborg (i Västra Frölunda)
Är 70-talist och om jag är i Gbg så är jag gärna med
Spelade egentligen bara engelska D&D, AD&D, Pathfinder

spieleburg(a)gmx.de

Skruf

Veteran
slanfan said:
Jag skulle helt klart kunna tänka mig att titta förbi.
Tjenare!!

Lite info om oss, vi är glada gossar/gubbar på 39-40 år och spelat det mesta inom svenskt rollspel, vi försöker få en kontinuitet i vårt spelande dvs ca varannan vecka(söndag). Vi håller till i Västra Frölunda.

Vilka spel spelar du? Ålder på dig och lite annat kanske....?

Ha det gött!!

///VAX10 :gremcool:

slanfan

Hero
jaha, ja, jag är 10 år yngre än ni. jag har spelat massor med olika spel, nuförtiden spelar jag MUA. DOD chronopia och Trudvang. andra spel som ligger nära till hands blir Vampire (masquearade)och kanske dark heresy, jag gillar ungefär allt, utom då kanske eon och neotech.

vet inte om jg har möjlighet att bli en fast reson i er grupp, men jag spelar gärna en gång eller tre :gremsmile:

Meggel

Veteran
Låter intressant, då mitt spelande tyvärr tråkigt nog håller på o dö ut..

magnusThor

Veteran
Hej jag är omkring 10 år yngre än ni. Jag har inte spelat så mycket förut men jag är jätte intereserat att börja spela regelbundet. Jag är öppen för vilket spel som helst. Om ni har plats så är vill jag försöka.