Nekromanti Spelare sökes i [insert your ad here] stad !!!

Pengan

Veteran
Joined
9 Nov 2001
Messages
4
Location
Pluto
Hej, såg att det viktigaste viktiga - spelar/spelledar raggningssite SAKNAS här, borde egentligen vara en huvudpost!

Utan spelare inget rollspelande! Och som vanligt så är det inte alltid så lätt att hitta spelare när man gått ut grundskola,gymnasium och universitet... plötsligt vill folk bara mata bebisar och supa....tråkon.
Dessutom har det förhatliga WoW gjort zombisar av alla halvsisädära iblandrollspelare. Flertalet hardcorespelare med förresten... hur många har inte hört "Nej jag kan inte spela ikväll, jag måste göra dailies och raida med guildet... kanske nästa vecka, fast då kommer mamma på besök!" Urk.

Så lägg gärna in era egna annonser här med! Snart slut på plats så jag får kommentera denna för själva annonsen!
 

Pengan

Veteran
Joined
9 Nov 2001
Messages
4
Location
Pluto
Hursohelst i
[UMEÅ] eller [Holmsund] sökes det spelare och eller spelledare! Mina fåtaliga rollspelskompisar kan ej enas om att i alla fall TRE av dom kan gilla samma genre/spel så vi kan få en spelargrupp. HJÄLP!

Jag är intresserad av att spela dessa spel:
(* = jag kan ev. spelleda) (-> = antal spelare jag har här)

* Star Wars (D20 eller friform) -> 1 annan spelare finns.
* Drakar&Demoner (Gamla från 91 i Ereb-Altor) -> 1.5 + inhoppare.
* WoD 1995 -> 1.5 spelare + 3 inhoppare
.Spelar gärna D&D 3ed. om ni behöver folk i er kampanj.
*Spelleder KANSKE Traveller om ni tjatar!
*GURPS Space. -> 1.5 spelare
.Feng Shui - Spelar gärna men ids int leda.
.Mutant eller Cyberpunk - KAN vara skoj, Har massa mutantboxar från nån rea (mint condition, var plastat) så Har du spellett men inte har kvar reglerna löser det sig...
.Exalted - Är du riktigt bra spelledare med känsla och humor spelar jag gärna detta, men det är för obalanserat för att spela med nybörjare!
.Eon eller *Neotech - Helt på att prova, har nå gamla Nt regler så är ALLA nybörjare på det kan jag ju spelleda i värsta fall.
Jag har aldrig provat spela med systemen, är det drygt?
*Mutant Cronicles - Tja, nu närmar vi oss gränsen för när WoW blir roligare men visst, vill ni prova så....var inte ens skoj i tonåren dock!!!


Jag spelar HELST med folk i min ålder (30+) men kan ev. tänka mig att spela med gymnasiefolk då "vuxet" folk sällan har tid.
Vi kan spela hos mig i Holmsund (eget hus) eller hos en polare på Umedalen (gott om plats, singel, nördnördnörd) eller hos DIG om nu inte det andra passar. Vars det blir enklast för flest att ta sig.

Hemma hos mig får de som vill röka inomhus börja med att gå utomhus, och pälsdjur, hela eller i byggsats ej välkomna.
(Allergisk fru!)

Skall jag spelleda och inte vara hos mig förväntar jag mig att skämmas bort med TE, Saft, Gott om plats och gästparkering utan p-lisa-skräck samt att JAG bestämmer ljussättning & musik.

Spelar jag så är rökfritt, pälsdjursfritt uppskattat! absolut enda kraven att det finns en toa och att jag kommer levande därifrån! :)=

Sms:a mig på nollsjunoll-femtvåfyraniefyrafyranoll om du är intresserad, Jag kollar detta forum rätt sporadistkt :gremfrown:
(glömsk!)

/Pengan
 
Top