Nekromanti Spelare sökes i Norbotten med omnejd.

G

Guest

Guest
Hej jag söker spelare spelledare inom lämpligt reseavstånd från Boden för ett stadigt veckospelande.

Jag har haft en stadig grupp med spelare som sakta har minskat med tiden på grund av utflyttningar och liknande. Har endast 3 spelare kvar men dom har blivit mindre och mindre aktiva på senare tid och därför söker jag nu nya friska själar för rollspel. Själv är jag 28-solsnurr och har ägnat mig mestadels åt spelledande sen 10-års ålder.

Har inga krav som helst på vilken typ av spelare och folk är välkomna att testspela med oss för att se om jag passar eran smak. Önskemålet är dock äldre spelare runt min ålder men dock inget krav.

Enda kravet jag har är att vi kommer överens om en dag i veckan då vi alltid spelar.

Spelen som jag spelleder är väl i princip obegränsat men just nu är det GURPS 4th Ed som ligger mig närmast om hjärtat. Håller för närvarande på att arbetar med en Sc-Fi/Fantasy bakgrund. Annars är det Fantasy som har varit de mest stadiga miljöerna har spellett långa kampanjer i D&D, Star Wars och kortare kampanjer i de flesta större rollspelen (både svenska och engelska) bl.a Feng Shui, DoD6, Eon på senare tid.

Det var nog allt jag hade att säga nu. Ni är välkomna att ta kontakt med mig för vidare frågor och liknande. Hade planerat på att vara med på Tärning Avgörs Maj-konvent ifall någon skulle vara intresserad av att träffa mig.
Här är adressen till deras hemsida för information om deras konvent: http://www.ludd.luth.se/~rollspel/

MVH Erik "Sherminator" Sharma