Nekromanti Spelare/Spelledare i Lund?

Väl hälsade kära forumiter!

Jag har varit spelledare i mången år och försöker nu bredda mina horisonter lite. Jag har just nu en väldigt trevlig grupp som jag spelleder för en gång i veckan och det är precis lagom. Om någon månad kommer jag dock sitta på mer fritid (förhoppningsvis), och det skulle då vara intressant att pröva något annat som omväxling. Helt enkelt att vara "otrogen" mot min spelgrupp :gremtongue: (och passa på att kanske lära känna lite nytt folk).

Jag söker två saker, primärt:

<ul style="list-style-type: disc">[*]Nya spelare, endera att blanda upp med några av mina gamla spelare för att bilda en ny grupp, eller för att bilda en helt ny grupp.[*] En spelgrupp att gå med i som spelare. Jag har som sagt spellett i många år, men jag har kanske spelat en eller två gånger, någon gång i begynnelsen av min tid i hobbyn.
[/list]

Något som dessutom vore riktigt kul, men som jag misstänker att det här är fel plats för, vore att introducera nya människor till hobbyn. Här på forumet är vi dock alla redan invigda, skulle jag tro :gremtongue:.

När det gäller att vara spelare är jag öppen för det mesta och prövar gärna på lite allt möjligt.

Som spelledare har jag erfarenhet av: Drakar och Demoner 6 (Reviderad och Expert), Drakar och Demoner: Trudvang, Saga (med Trudvang-modden), Mutant: Undergångens Arvtagare, World of Darkness (Mortals, Changelings, Hunters och lite lite Vampire).

Utöver de som jag HAR spellett så har jag även några rollspel till hands som jag dreglat över och ställt i bokhyllan men aldrig spellett: Eclipse Phase, The Burning Wheel, Mouse Guard, Call of Cthulhu och Legends of Anglerre.

Oavsett andra resultat som den här tråden kan tänkas ge så vore det kul att höra hur många lundaneniska spelare som lurar där ute!