Nekromanti Spelare / spelledare / spelgrupp i Västerås sökes

Demiurgen

Veteran
Hej.

Jag heter Klas Thuresson och har spelat rollspel till och från i 22 års tid. För några år sedan flyttade jag till Vsterås och har en spelgrupp som jag f nv spelleder Konflux-sviten för. Vi träffas någon gång i månaden, men jag skulle gärna spela oftare.

Därför söker jag efter folk att spela med i Västerås-trakten. Jag kan tänka mig både att spela och spelleda och om det finns möjlighet så hoppar jag gärna med i en befintlig grupp. Jag jobbar heltid, men är ganska flexibel. Den enda kvällstid som är halvt som halvt omöjlig är tidagkvällar och vissa torsdagar.

Det jag oftast spelleder är skräck och fantasy, mest klassiker som Kult och gamla Drakar och Demoner, men jag håller på att läsa in mig på Burning Wheel och Saga. Sedan har jag annat i mitt lilla rollspelsbibliotek som jag skulle kunna tänka mig att spelleda.

Som sagt, bor du i Västerås med omnejd och din spelgrupp behöver en till spelare eller spelledare, eller om du skulle vara intresserad av att starta en ny spelgrupp, så skicka ett meddelande, svara i den här tråden eller maila mig på klassebasse@gmail.com.