Fråga dig först av allt, "varför vill jag döda honom?", när du vet svaret så kan du ju alltid posta det här /images/icons/wink.gif.
Sedan kan jag ta upp lite utrustning som kan användas och kombineras till olika saker - rättare sagt, använd din fantasi! Jag tar bara upp några exempel. Här kommer utrustning i alla fall: Potatisskalare, älg (om du bor hemma så säg bara "den följde efter mig... får jag behålla den?" - det funkar alltid, har jag läst i Kalle Anka), mobiltelefon, kniv, CD-skiva, glasflaska, slagträ, kofot, bensin, tändare, bil, handduk, stol, pincett, dörr, kudde, glödlampa, osthyvel, stör, fåtölj, handeldvapen, katt, brödröst, fjärrkontroll, sax, motorsåg, trimmer, bilbälte, blomkruka, sugrör, gift, hammare... etc.. Egentligen kan man använda precis vad man vill till sina sjuka ändamål. Vissa saker är så simpla att du kan hitta de i ditt eget kök (trumljud och strålkastare)!
Några exempel på hur man kan använda tidigare nämnd utrustning:
Tryck upp katten i ansiktet på honom med tassarna först och skrik någonting. Detta fungerar bäst om spelledaren i fråga står i en lång trappa, då du kan, genom en välriktad spark i magen, få honom att ramla ner för trappan och
eventuellt bryta några kroppsdelar... det är nu du får nytta av älgen...
Molotovcocktail, behöver jag säga mer?
Ta i allt du kan och veva till svinet med en kofot i adamsäpplet.
Klubba ner objektet med ett slagträ och skär upp hela kroppen på honom med en osthyvel.
Du kan alltid smyga in i huset när han sover (exempelvis kan du krossa fönstret till hans rum och hoppa in), för att sedan kväva honom med en kudde.
Sparka ut honom ur fönstret på ett jättehögt hus, skrik någonting och skjut honom i magen med fler än ett vapen (det går bäst om ni är många). Folk tror då att det är en filminspelning och du kommer undan.
Spela Eon så mycket att ni båda tror att allt i Eon verkligen finns. Eftersom att det finns i båda era fantasivärldar så kan du kasta en blixt på honom.
Hugg honom med en kniv på ett vitalt ställe, exempelvis ögat, underlivet och vänstra bröstvårtan.
Förgifta hans pizza.
Dränk in hela vardagsrummet med bensin och när spelledaren gnäller om lukten, ta då fram en tändare och flina elakt. Spelledaren dör då i skräck för att du ska bränna ner honom och sedan är det bara att tvätta av möblerna!
Banka in en stör i hjärtat på honom.
Du kan kombinera utrustningen jag nämnde på diverse olika roliga sätt själv - du har säkert bättre fantasi än mig - eller så kan du helt enkelt hitta på nya sätt!
Det finns dock några punkter du bör tänka på:
Hur vill jag döda honom? Smärtsamt eller smärtfritt?
Vill jag komma undan efteråt?
Vill jag döda honom fort?
Vill jag ha publik?
Tänk på att ta med en kamera!
Förtjänar han verkligen att dö (om han inte gör det kan du bara klippa av tungan på honom med en sax eller skjuta honom i skrevet)?
Vilken utrustning kan jag få tag i?
Hoppas jag var till någon hjälp!
Lycka till! /images/icons/smile.gif
[color:green]/P|uT0NiUm</font color=green> - С@ß|ð ² ®µ|€$ †]-[€ \/\/ð®|Ð