Woouu, riktigt snyggt...den sista bilden, rad två, längst till höger vet jag inte...men dito på rad tre är vättekung, inte sant? Men den andra från vänster på sista raden är väl ändå inte tirak!?
Oj, fel screen - nu fixat. Gör en refresh på sidan så den gamla bilden flushas ur cachen.
Och nej, ingen tirak. Ett grottroll vid namn Hogg. ,-)
Mittbilden kommer från introt, där kung Sachsar Leijon är uppe till vänster, och hertig Amirro Silversparre är i mitten. De är inte bästa vänner i den situationen (heller).
Och vilken stad är det som syns på första bilden? ,-)
Fjärde raden, femte från vänster: Kharzim klan Ghor?
Sen ser jag ingen på rak arm som ser tillräckligt olycklig ut för att vara Drevegan... killen mellan Cerec och Maxander (andra raden, sjätte från vänster) ?
Jag tror du har rätt på alla gissningar... även om jag inte tänkte mig Cerec Tzorcelan så... rundkindad . Killen till vänster om mäster Kharzim ser ut att vara gûrd... men han till vänster om denne ? Och hon till vänster om vår välnärde vän Cerec? Antingen blond learámälva eller missla...?
Däremot så är Cerec med, två steg höger om Jac Vobar (som du prickade in). Dock så står Cerec "längre in" i bilden än många av de andra så hans reslighet syns inte så väl på bilden. Dock, när de animerades syntes det väl.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.