Nekromanti Spelgrupp Göteborg?

Björn den gode

Swashbuckler
Jaha, då var det dags för mig att försöka göra ett sånt här inlägg då jag just flyttat till en ny stad och börjar få abstinens av för lite rollspelande. Själv är jag 22 och har spelat en hel del rollspel genom åren (Eon, div. WoD, d&d, neotech, whfrpg, itd, uscm, friform mfl) dess värre oftast utan någon större regelbundenhet (hm ok det var nog bara whfrpg-kampanjen som walium slade som fortgick regelbundet)

Nu söker jag således folk att spela med här i göteborg, i första hand ifall det finns en redan existerande grupp som har behov av en spelare till eftersom det underlättar det administrativa en hel bunt men i värsta fall kan jag tänka mig att spela med eller tom spelleda ett nytt gäng. Sen var det ju att försöka beskriva vilken sorts rollspel jag gillar också, det är svårt och ska sanningen fram så brukar jag uppskatta det mesta men ska man ändå säga något så är grottröj och regeltyngda strider de enda tillfällen jag inte haft roligt.

Hoppas det där sa något och att det finns massa folk därute som bara väntat på att jag skulle skriva det här :gremsmile: