Nekromanti Spelgrupp i Gbg sökes

Jag söker folk i åldern 20-40 att lira med i Gbg. Jag själv är 28 år och har lirat rollspel sen jag var 13 år. Föredrar generellt sett fantasy, men sväljer det mesta med hull och hår bara det serveras på ett aptit retande sätt. Hör av er !

Flurtis

Hero
Kommer förmodligen att dra igång en Adventure kampanj så fort jag landar i gbg (vilket bör ske om en vecka) tillsammans med två andra killar som jag träffat via WRNU. Vi är allihopa 21 (tror jag, känner inte dom andra men har för mig att domnämnt något om det). Du kan ju PM'a ifall det är något av intresse.

//Flurtis

Marcus J

Hero
Jag vet inte om det är mig som åsyftas (men jag tror det eftersom jag varit i kontakt med flurtis genom rollspel.nu om detta).

I vilket fall som helst så är jag gärna med och spelar.

/Marcus är 19 bast

Kropotkin

Warrior
Har också en spelargrupp i Gbg, jag och tre till. Behöver nyrekrytera innan en kille försvinner till Japan i vinter. Jag sänder dig ett e-post, så får vi se om tycke uppstår. :gremwink:

Flurtis

Hero
Japp du åsyftas

För övrigt tar jag båten till gbg imorgon så det börjar bli dags för nån form av kaffekopp :gremsmile:

//Flurtis

Vet inte om du skickat någon E-post men jag har inte fått nåt i vilket fall. Behöver ni fortfarande en spelare till ?? Och vad lirar ni ??

peta

Warrior
Hej

Söker också spelgrupp eller liknande i Göteborg. Går hemma och är pappaledig så jag tänkte ta upp spelandet någon kväll eller två i månaden. Spelar det mesta men är inte särskilt förtjust i d20.

Vi kanske kan sätta ihop nåt tillsammans ? Har en polare i Nödinge som också vill lira igen. Han är också relativt färsk i trakten även om han bott här i typ ett år. Skicka mig ett Pm eller så om du är intresserad.

Kropotkin

Warrior
Jag sände dig ett e-post, men det måste ha försvunnit på något sätt. Sänder över e-postet som ett PM istället.