Nekromanti Spelgrupp i Stockholm/Järfälla sökes

Helmgast
Jag skulle vilja spela rollspel i min nya hemort Jakobsberg/Järfälla, alternativt nån annan stans i Stockholmstrakten (jag har terminskort). Jag kan tänka mig att spela det mesta, förutom spel då det krävs proffsiga dramatikfärdigheter (isåfall hade jag nog sökt mig till en dramagrupp) eller spel med fokusering kring våld och XP-jakt (spelar hellre (och gärna) Talisman). Inte heller så förjust i skräck.

Annars klarar jag nog av det mesta. Kan Eon utan och innan, men testar gärna på nytt (Trudvang T10 verkar intressant, om det nu är någon som praktiserar det). Skicka ett privatmeddelande så kan vi höras av om vi passar ihop.

Ceram

Hero
Nästan

Jag var rysligt när att bjuda in dig till min spelgrupp när jag på att min spelgrupp inte är fullt funktionell :gremsmirk:...

Det hadde varit bra annars, vi spelar mest i Järfälla. Om vi träffas någon gång i verkliga livet som kommer bra överens får du gärna hjäpla mig att piska in lite regelbundenhet i min spelgrupp :gremgrin:

/Ceram som ändå har spellett rollspel ett antal gånger denna sommar.

Wictor

Warrior
Förening med lokal vid Humlegården.

Kan inte lova att du hittar nåt, men vi har en förening med en riktigt trevlig lokal vid Humlegården nära Tekniska Högskolans T-bana. Vi sysslar med rollspel och en mängd andra spel. Det brukar i alla fall finnas en hel del rollspelare där som kan vara intresserade.

www.proxxi.org kan man hitta mer information, dock vill jag varna för bildarkivet på hemsidan, det är främst datorfolk som också håller till i lokalen som tagit bilderna så de visar inte riktigt alla saker vi sysslar med.

Ni andra som råkar läsa detta meddelande är givetvis välkomna även ni.