Nekromanti Spelgrupp O-hamn/Kalmar

Flurtis

Hero
Ja nu börjar det närma sig min flytt till Oskarshamn. I och med flytten så söker jag självklart nya forumiter i området.

Inga krav på spelstil eller något annat, enda kravet är att ni är ett trevligt gäng. Spelar allt.

//Flurtis

cogitare

Swashbuckler
Jag kommer från Oskarshamn (men är numera bosatt i Lund). De jag brukade spela med där spelar fortfarande och om du vill så kan jag kolla lite med dem om det "finns plats" för en extra spelare?

Jag kan även tipsa om att ta kontakt med Gordeg (här på forumet som också tidigare var bosatt i o-hamn men numera bor i v-vik) som fortfarande då och då spelar med den spelgruppen i o-hamn.

C.

Jarl

Hero
flurtis said:
Ja nu börjar det närma sig min flytt till Oskarshamn.
Jag beklagar. Skämt åsido (kommer själv därifrån ursprungligen), det borde finnas en hel del rollspelare där fortfarande. När jag bodde där fanns det väldigt många, men det är ett bra tag sedan. Men jag vet att det inte är helt dött iallafall, även om jag tyvärr inte kan tipsa om någon specifik. Det borde finnas en del EON-spelare om inte annat.

Hur kommer det sig att du måste bo i Oskarshamn förresten?

Flurtis

Hero
Anledningen är att min flickvän har fått jobb där. Därav flytten. Nu är jag inbiten naturmännsika och vi bägge har ett stort intresse för hundar så på så sätt är Smålan/O-hamn mycket trevligare än gbg. Tyvärr så är väll Rollspelsmöjligheterna inte dom bästa, men utav svaren att döma så verkar det se ljust ut där också.

//Flurtis

Flurtis

Hero
Alla tips och kontakter är mycket välkommna! Du kan väll höra ifall jag kan få några kontakt uppgifter på någon. Tillexempel Mail eller Telefonnummer.

//Mattias