Nekromanti Spelgrupp sökes i Norrköping

SisterSpite

Veteran
Jag söker en spelgrupp i Norrköping med omnejd. Gärna med folk på 20+ då jag själv börjar krypa mig uppåt 30-strecket.
Jag har spelat i ca 15 år av och till och äger en helt ok samling regelböcker och annat mys.
Det som spelats mest under dessa år är Dnd3 och frammåt, Eon, Neotech, Call of Cthulhu, Mutant, Vampire The Masquerade lite vanligt hederligt Drakar och Demoner.
Jag är van att SL:a en hel del och är jäkligt sugen på att komma igång och spela igen!

RasmusL

Champion
Halloj. Vi är en spelgrupp som spelar regelbundet en gång i veckan och du får gärna haka på oss. Som spelgruppen ser ut just nu så har vi 3-4 aktiva medlemar som är med på de flesta spelmötena och lika många till som dyker upp från gång till gång.
Vi spelar mest indiespel med speltid på en spelkväll eller mindre då kontinuitet i spelgruppen är lurigt med den stora fluktuationen på spelare. Vi funderar dock på att dra igång en liten AW-kampanj på 4-6 spelmöten inom kort. Mycket svammel blir det, verkar det här intressant så PM:a mig så ska jag bjuda in dig till datumbokningssystemet!

EDIT: Om ålder: 23-35 med ett typvärde på 25, typ.

EDIT2: PM-funktionen hittar du genom att klicka på mitt användarnamn brevid min post.