Hej det var ett bra tag sen jag rollspelade och har blivit skit sugen på att rollspela vad som helst, Helst roll spel där det går att spela soldat eller en stridande karaktär. Jag bor i Alvesta ca 2,3 mill från Växjö. Jag kan tänka mig att åka ända bort till halmstad för att roll spela om jag kan sova någonstans dvs. Jag spelar alt Enon Neo tech you name it i play it. Jag föredra att spela professionella karaktärer gärna soldater eller strits karaktärer oftast personer som är lunga och har total kontroll över sina känslor (alltid kalla och lunga) efter som jag själv är sån. Jag har roll spelat skymnings hem och vampire the masquerade förut jag är väldigt sugen på mutant shadowrun mm. Jag kan åka till alla ställen inom 10 mill för att tänka mig spela så läge det går bussar eller jag kan ha någonstans att sova att va vaken mer än 24 timmar är också tänkbart. Jag före dra att spela kalla lunga karaktärer en sak till jag kan aldrig spela totalt ond, Gråa karaktärer ja möjligen men det går för mycket emot min personlighet att spela hel ond inte om jag ska kunna gestalta rollen bra
Jag letar eventuellt efter spelare eller mer precist jag och en kompis som är ganska så svultna på roll spel dom senaste 2 åren. Jag har själv Traveler Skymningshem Coriolis och Neo tech. Och kan tänka mig spelleda dom om det bara finns spelare
Jag letar eventuellt efter spelare eller mer precist jag och en kompis som är ganska så svultna på roll spel dom senaste 2 åren. Jag har själv Traveler Skymningshem Coriolis och Neo tech. Och kan tänka mig spelleda dom om det bara finns spelare