Doomhamster
Swordsman
Efter att ha kollat schemat så är det nog bäst att jag tar lördagen (4) och antingen 1 eller 2 på fredagen, om det går? Om det inte krisar alldeles så tror jag det blir mycket att köra två pass samma dag.
Hur tänkte jag nu?TheSod said:Efter att ha kollat schemat så är det nog bäst att jag tar lördagen (4) och antingen 1 eller 2 på fredagen, om det går? Om det inte krisar alldeles så tror jag det blir mycket att köra två pass samma dag.
Fan vad kul att höra- du får berätta mer sen om Hatchet city!Wilmer said:Spelledde Hatchet city för några polare i helgen, det var väldigt bra men kräver välgjorda custom moves och fronter (och lite brainstorming kring skinnerns roll i scenariot, de flesta klasser får MER kul av att fucka up sitt loveletter medan skinners inte får ett skit utom ett konstigt löfte som jag som MC inte hade en aning om hur jag skulle uppfylla).
Det vore coolt om alla spelledarna har olika custom moves och kanske olika threat types för de valbara för att sedan jämföra hur stor skillnaden blir (om alla nu spelar Hatchet city, jag kan rekommendera det dock).