Nekromanti Spelledare söker rollspelare i Örebro (DoD)

lysarin

Veteran
Hej!

Jag söker 3-5 trevliga rollspelare i Örebro-trakten att spela med några gånger i månaden. I åldern 18+. Jag är själv 24 år.

Jag håller på med en stor kampanj till Ereb Altor som jag mycket gärna vill spelleda (Drakar och Demoner 91) (ju mindre officiella äventyr ni spelat i Ereb Altor desto bättre).
Kan även tänka mig att spelleda några äventyr till Mutant emellanåt (1989 års upplaga).

Ni behöver inte ha något annat än gott rollspelshumör. Jag har alla nödvändiga böcker och tillbehör.

Skriv här eller maila till: lysarin@yahoo.se
:gremsmile:

Erik Brickman

Veteran
Hoppas du hittar nån att spela med. Jag skulle vara intresserad om jag vore i den åldern, men jag befinner mig i den dubbla åldern (ungefär). Söker själv spelare som vill spela BRP-rollspel, typ Call of Cthulhu, Pendragon, Stormbringer eller Runequest (3rd ed).

Känner du några sådana i ålder 35+, rapportera gärna tillbaka.

Mvh Dracopticon aka Erik B.

Nkari

Veteran
hmmm skulle nog kunna vara intresserad, och jag har ett gäng personer till som också borde vara intresserade.. (de har alla spelat varierat mycke av de officiella äventyren till DoD 91, själv har jag sniffat lite på något eller några för ett gäng års sedan i förberedande syfte för att ev spelleda dem, men kommer inte ihåg ett smack..)

MSN: Ibananen@hotmail.com