Nekromanti Spelledarskärmen till Saga

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Sweeet !

Fasen, det var ju trevligt att höra !
Lova att hojta till när du skeppar ut den till butiker & sådant.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Sweeet !

har mmailat alla berörda, så jag hoppas jag får in beställningar snart
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
nix, inte just nu.. den skule från början bundlas med spelledarboken, men den senare har växt så mycket i omfattning och matnyttigt innehåll (och kommer kosta upp mot en tvåhundring kanske, vi får se)... så paketet hade dels kommit ut för sent, dels blivit för dyrt.

Kommer ifs nog sälja bok och skärm i paket också, OCH separat..

Att tycka upp nåt litet häfte med äventyr kändes sådär, skulle bara fördyra, och vi släpper ju korta äventyr gratis på sajten istället...
 

Rickard

Urverk speldesign
Joined
15 Oct 2000
Messages
18,096
Location
Helsingborg
Grattis till spelledarskärmens resultat. :gremsmile:

Att tycka upp nåt litet häfte med äventyr kändes sådär, skulle bara fördyra, och vi släpper ju korta äventyr gratis på sajten istället...
En mycket vettig tanke. Då känns spelet supportat. Endast mastodentäventyr lämpar sig för tryck, då det inte går att skriva ut i lika stor grad.

För övrigt, spelar ni Saga frekvent och vad händer med äventyren som ni själva spelar?

/Han som antar att omarbetning för publikt syfte tar tid, men ändå
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
jag spelar relativt frekvent.. en "master-campain"... som det kanske blir nåt av så småningom. Men det går i vågor.

Men den lämpar sig för tryck först om ett tag, eftersom en del saker i grundboken kommer ändras ganska mycket av händelserna...
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
nej, fyra stående SAGA-böcker, plus nån centimeter, ganska liten och smidig med andra ord...
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
har inte riktigt bestämt mig ännu, men funderar på 250:- för ett paket grundbok+skärm och 70:- för skärmen separat... bok separat 200:-
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Humm, 79 spänn var ju inte så illa pinkat.. Ska bara få tummen ur & köpa skärmen din.
Dock får det bli i vanlig affär, då jag tyvärr inte kommer till SSK iår. :gremsuck:
 
Top