Nekromanti Spelpjäser till Kopparhavets Kapare?

Dewil

Skrivbordsgeneral
Visst sjutton skulle det vara något slags spelpjäser till Kopparhavets kapare? Till skillnad från Den femte konfluxen så består inte pärmens baksida av spelbrickor att klippa ut så jag sitter här och bläddrar och räknar sidor i en till synes hel och komplett KK men som uppenbart saknar spelbrickorna. (Märkligt nog är KK ett av de allra trasigaste tillbehören till gamla DoD på begagnatmarknaden, trots frånvaron av klippsöndersidor.)

Bifogades brickorna på ett löst pappark? Står någon viktig information på brickorna (t.ex. spelvärden) eller är de bara olikfärgade markörer (som alltså lika gärna kan ersättas med knappar, mynt, Fiapjäser el. dyl.)?

Dewil

Krille

Super Moderator
"Bifogades brickorna på ett löst pappark? Står någon viktig information på brickorna (t.ex. spelvärden) eller är de bara olikfärgade markörer (som alltså lika gärna kan ersättas med knappar, mynt, Fiapjäser el. dyl.)?"

Jag såg en KK på LinCon, och nog faen var det ett separat ark med pjäser där. Däremot minns jag inga som helst detaljer om pjäsernas beskaffenhet.

Dimfrost

Special Circumstances
Jag har arket. Det är en helt vansinnig mängd siffror på det: truppmarkörerna har fyra värden , men vid en snabb koll kan jag inte hitta en beskrivning av vad de står för. Skeppsmarkörerna har dock endast värden för skrovpoäng och manöverförmåga, som bör finnas i någon tabell i boken. De är även hiskeligt fula.

/Dimfrost

Dewil

Skrivbordsgeneral
Problemet löst

Det visade sig att min bror hade packat ned arket med spelbrickor i samband med lägenhetsrenovering.

Dewil