Yo bros =)
Jag har en polare som sitter och knåpar med ett eget system. Nu har han bett mig coda en site åt spelet. Nemas Problemas... Men var ska man posta URLen sen??? Några bra siter? Spelet är på Engelska så det är np.
Det finns en ganska trevlig kombination som jag använde ett tag. Det är att lägga upp allt på Brinkster och sen knalla in på Dot.tk och registrera din alldeles egna sida. Båda alternativen är gratis.
Gillar du inte .tk så finns alltid .se domänen att registrera för 312 kr om året (har jag för mig). Dock vet jag inte hur det funkar med det.
Sprej är hu rätt bra (www.spray.se, men det visste du väl redan). Där kan man antingen göra siten direkt från webben eller så kan man ladda upp den med ett ftp-program.
Jag vet hur och var man lägger upp sidor på nätet. Jag har en egen .tk domän och comhem.se hostar min HTML. Men jag undrade om det finns några bra sidor som länkar till gratis rollspel. Förutom rollspel.nu. Förlåt att jag va lite otydlig...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.