Eftersom jag är en sådan där korkad typ som arrangerar på konvent så vill jag gärna vill köra igenom mitt scenario till Götterdämmerung en gång med lite Linköpingskisar. Det kräver fem spelare och gärna sådana som är villiga att engagera sig och driva äventyret framåt. Kunskap om regler och spelvärld är mindre viktiga och scenariot som helhet är ganska regellätt. Jag föredrar nog att spela med folk som känner och det är fritt fram även för spelare ur min ordinarie spelgrupp som har tid och möjlighet att delta. Men även andra forumiter ifrån staden är välkomna.
Eftersom Snigel efter mycket velande bestämt sig för att ha sin fest på fredag istället för på lördag så kan jag tänka mig att köra nu den 1/3. Ganska kort varsel alltså, men skulle det finnas ett massivt intresse så kan vi säkert spela fler gånger vid ett senare tillfälle. Tider och andra detaljer kan diskuteras.
Eftersom Snigel efter mycket velande bestämt sig för att ha sin fest på fredag istället för på lördag så kan jag tänka mig att köra nu den 1/3. Ganska kort varsel alltså, men skulle det finnas ett massivt intresse så kan vi säkert spela fler gånger vid ett senare tillfälle. Tider och andra detaljer kan diskuteras.