Nekromanti Speltestare finnes!

Caligo

Swashbuckler
Ett ständigt problem för regelmakare, spelmakare och äventyrsmakare är ju naturligtvis att det inte någon som vill testa spelen. Detta har ju diskuterats förut men nu tänkte jag föreslå en "lösning".

De som är intresserade sätter upp sig på någon slags lista och åtar sig att testa eller åtmimstone läsa igenom och kommentera spel som de andra lägger upp. Å andra sidan får man ju feedback på sina egna spel.

Någon som skulle vara intresserad?

krank

Går ondskans ärenden
Absolut.

HÄR hade vi ett mycket bra initiativ från Wilper, som jag gärna skulle se upprepas trots att inte alla gick i mål. Idén att skapa rollspel tillsammans och läsa/testa/etc varandras spel var asbra, och hade det inte varit för SERU hade nog inte Evolutionens Barn blivit klart när det blev klar... Jag skulle jättegärna se nåt liknande igen.

Celledor

Hero
Jag tycker det är en bra idé särskillt då jag själv just eftersökt speltestare, nu så fungerade det bra och jag fick flera grupper men alla kan inte ha lika tur.

Nu hinner jag och min grupp inte speltesta då vi spelar så sällan men jag säkert läsa igenom och kommentera saker lite då och då.